۱۳۹۰ آبان ۱۷, سه‌شنبه

حذف رياست‌ جمهوری باعث افزایش تنش و انشقاق بیشتر در درون حکومت خواهد شد

طرح حذف ریاست جمهوری از طرفی باعث افزایش تنش درونی باند های مافیایی حکومت خواهد شد (چراکه هدفمند به منظور حذف بخشی از باندهای دیگر حکومت از دایره قدرت صورت می گیرد) و از طرفی دیگر باعث خواهد شد که مردم به دنبال شیوه های جدیدی از مبارزه بروند که  خواستهای آنان تامین شود.
در واقع با طرح حذف مجمع تشخیص مصلحت نظام و حذف پست ریاست جمهوری باعث خواهند شد که با تعداد زیادی از رانده شدگان از قدرت مواجه شوند که آنها را عملا در مقابل خود قرار خواهند داد چراکه هدفشان حذف آنها و محدود کردن دایره خودی ها و انحصار بیشتر در خوان یغما است که به نظرمن همین امر فروپاشی رژیم را تسریع خواهد کرد.

اعلام تشکیل گروهی برای بازنگری در قانون اساسی

" محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس خبر داد که  خامنه‌ای گروهی از حقوقدانان را مأمور بررسی ایرادات قانون اساسی کرده است. این تیم زیر نظر دفتر  خامنه‌ای فعالیت می‌کند. محمد دهقان چند روز پیش گفته بود احتمالاً انتخابات ریاست‌جمهوری آینده برگزار نخواهد شد. به نظر این نماینده مجلس، تغییر نظام ریاستی به پارلمانی در ایران ممکن است سال دیگر عملی شود."

اعلام خبر تشکیل گروهی برای بازنگری در قانون اساسی نشان می دهد که رژیم عزم خود را جزم کرده است که دایره قدرت را فشرده تر و متراکم تر کند که این امر باعث حذف بخشی دیگر از نیروهای رژیم از دایره قدرت خواهد شد و در واقع دامنه وجود مخالفین نظام را گسترده تر خواهند کرد
دراصل با چنین طرحی تمام امید و توهم مردم به بهبودی شرایط سیاسی  , اجتماعی و اقتصادی از طریق انتخابات از بین می رود چراکه دیگر انتخاباتی وجود نخواهد داشت و یک راه بیشتر برای مردم باقی نخواهد ماند و آن هم مبارزه ای بی امان تا سرنگونی جمهوری اسلامی است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر