۱۳۹۰ بهمن ۱۹, چهارشنبه

نکاتی پیرامون تظاهرات 25 بهمن


شورای هماهنگی راه سبز امید در فراخوان خود بر تظاهرات سکوت تاکید دارد و نیروهای سرکوبگر رژیم از هم اینک می دانند که به احتمال زیاد  خطرچندانی آنها را تهدید نخواهد کرد پس با خیال راحتر می توانند مردم را سرکوب کنند اما با این حال چندان هم مشخص نیست که مردم معترض اگر به خیابان هم بیایند صرفا به تظاهرات سکوت راضی شوند و در خیابان تصمیم دیگری نگیرند ولی اگر فراخوان بر حرکت تهاجمی تاکید می ورزید آنگاه بسیاری از سیاهی لشگر رژیم مردد می شدند و تلاش می کردند که فاصله خود را با مردم معترض حفظ کنند .

اگر تظاهرات مانند عاشورا ی 2 سال پیش تهاجمی شود و روزهای متوالی ادامه پیدا کند آنگاه در ایران نیز شاهد ریزش نیروهای رژیم مانند سوریه خواهیم بود .

اگر حتی فضا امنیتی شود و مردم نتوانند حضور خود را به جهانیان نشان دهند با این حال به نفع جنبش اعتراضی تمام خواهد شد و خود حضور گسترده رژیم نشان خواهد داد که رژیم آسیب پذیر است و از حضور مردم در خیابان می هراسد.

از آنجائی که 
سوریه اکنون برای رژیم ایران حکم پاشنه آشیل را پیدا کرده است و حمایت بی دریغ رژیم و حمایت علنی خامنه ای از رژیم بشار اسد , نشان از آن دارد که شکست حکومت بشار اسد یعنی آسیب پذیر بودن حکومت ایران و شکست دستگاه های امنیتی حکومت خامنه ای و شرکا است. اکنون سوریه برای حکومت ایران حکم خط اول جبهه را پیدا کرده است برای همین خامنه ای می داند اگر حکومت بشار اسد شکست بخورد تمامی نیرو های سرکوبگر رژیم روحیه خود را از دست می دهند و به همان نسبت روحیه مبارزاتی مردم در ایران بالا خواهد رفت. حضور نیروهای سرکوبگر سپاه پاسداران در سوریه بر روابط آینده مردم سوریه و مردم ایران تاثیرات بسیار بدی را خواهد گذاشت و نفرتی را در دل مردم سوریه بر علیه مردم ایران خواهد کاشت ولی ما با حمایت گسترده از مردم سوریه باعث خواهیم شد که جنایات صورت گرفته سپاه پاسداران پای مردم ایران نوشته نشود.
چگونه می توانیم از مردم سوریه و ایران حمایت کنیم : 1-  نوشتن شعار هایی بر روی دیوارها به زبان عربی و فارسی در ایران و فیلم برداری از آن و گذاشتن بر روی یوتوب مانند : مرگ بر دیکتاتور , چه سوریه , چه ایران /بشار اسد جنایت می کند, خامنه ای حمایت می کند/ مبارک , بن علی , نوبت سید علی /بن علی ,مبارک , نوبت بشار اسد/ خامنه ای , بشار اسد , دو جانی برادر/ 2- شعار دادن بر بالای پشت بام ها و در خیابان بر علیه بشار و خامنه ای به فارسی و عربی و شعار برعلیه چین و روسیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر